Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kennis is macht!


DanielGrowshow

Aanbevolen berichten

Pas maar op.

Voor je het weet sta je in een woud van opgeheven foei-vingers.

Oeps. Te laat.

 

:D

 

Ik ben zeker geen foeivingeraar maar ik begrijp niet dat er energie word gestoken in antwoorden die niet bijdragen aan de vraag. Wel de moeite nemen om even snel wat te typen en soms hele verhalen typen over hoe een ander het zou moeten doen. Terwijl het antwoord op de gestelde vraag geven een snellere, leukere en constructievere wijze is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Moet het forum dan maar dienen als zoekmachine? Alle vragen kun je makkelijk beantwoorden met google.

Daar zitten veel haken en ogen aan. Zo is niet altijd vast te stellen of de bronnen die je vindt via een zoekmachine betrouwbaar zijn. Daarnaast kun je ook antwoorden krijgen op je vraag, die je via een zoekmachine niet zult tegen komen en natuurlijk tips en de persoonlijke mening van de forum leden die je vraag beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms als iets erg vaak langs komt kun je wel eens kort af reageren.

Aangezien dit het zoveelste topic is, toen ik nieuw was kreeg ik ook van die kut antwoorden maar dat heeft er wel voor gezorgd dat ik eerst zelf op onderzoek uitga.

 

Draagt het bij? absoluut niet maar soms wel nodig. We kennen allemaal de een week lang forumleden. Weer een topic over hoe moet mn rugzak eruit zien. Dus ja als ik dan weer zoiets zie, reageer ik wat kortaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...