Mikali Geplaatst: 9 oktober 2015 Delen Geplaatst: 9 oktober 2015 Als beginnende prepper kwam ik dit topic tegen. Wat ikzelf al heb aangeschaft, en niet te onderschatten vind, is een goed Survival-handboek en een boek over eetbare wilde planten. Beide in hardcopy zodat je hierop kan terugvallen wanneer er geen stroom meer is (dus geen PDF of ebooks). Nog een tip vwbt bovenstaande: Tijdens het uitlaten van de hond begin ik te letten op welke planten/bloemen ik tegenkom in het bos (op 800 meter van mijn woning). Hier maak ik voor mezelf al een lijst van zodat ik al min of meer weet war er aan eetbaars te vinden is. groeten, Mikali Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jagertje Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Shhhhtttt, laat hem nou toch even in die waan.... oh jee wat moet ik hier nu op zeggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jagertje Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 ...en dan heb je onze @Loreen nog niet eens IRL ontmoet. haha goed punt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wally Geplaatst: 25 november 2023 Delen Geplaatst: 25 november 2023 Nondeju... geeft goed weer waar ik over denk...thanks!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.