Raycoupe Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Een recept dat al werd gebruikt in de tiende eeuw, kan mogelijk helpen tegen de moderne MRSA-bacterie. Wetenschappers zeggen verbijsterd te zijn over de effectiviteit van het middel, dat door de Anglo-Saksen werd gebruikt tegen oogontstekingen. Bron: http://www.nu.nl/wetenschap/4021862/middeleeuws-recept-helpt-wellicht-mrsa-bacterie.html Benieuwd waar dit toe gaat leiden, aangezien het weinig interessant is voor de farmaceutische industrie als verder onderzoekt aantoont dat wijn, knoflook en maagzuur deze antibiotica resistentie bacterie kan stoppen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Zo zie je dat natuurlijke producten die gewoon er zijn bepaalde oplossingen kunnen bieden. Mooi toch he.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Altijd leuk om dit te lezen. Sterkt bij mij het gevoel waarom ik zo'n fan (en lid) van de community hier ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Mooi dat er alternatieven worden gezocht voor het MRSA probleem. Ik heb zelf in een verpleeghuis gewerkt op een afdeling die 3 maanden lang op slot moest vanwege een MRSA uitbraak vooral het personeel heeft hier erg veel last van. De cliënten zelf hebben er niet zoveel erg in behanlve dat ze dan niet van de afdeling af mochten. Daar is overgens de MRSA behandeld met een cocktail van 2 zware antibiotica. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.