Ga naar inhoud
GENEGEERD

Land kopen in Duitsland


Driesje

Aanbevolen berichten

ik woon zelf in duitsland en beide zonen wonen nog in nederland en proberen al langer via een auktion een huis of land te kopen. Hun zoeken bij NDGA.de. Dit zijn allemaal huizen en grondstukken in noordduitsland. Ze hebben het al een paar keer geprobeerd, is niet makkelijk. Het bieden gaat soms in een keer de lucht in. En zo loop je een groot risoco dat iets wat je aantrekkelijk vindt veel te duur wordt. Zoals in en andere reactie staat immoscout24.com is m.i. beter omdat je daar in de regel een richtprijs hebt. Zelf hebben we hier groot huis met boven nog een vakantie woning. Bij het is is 1,8 ha land en geheel omringt door sloten voor 85,000 €. Ongeveer 1,5 uur rijden van Winschoten. Hier kun je werkelijk een volledige prepper zijn. In het oosten is het goedkoper maar hier heb je rekening te houden met linkse jongens en meisjes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
ik woon zelf in duitsland en beide zonen wonen nog in nederland en proberen al langer via een auktion een huis of land te kopen. Hun zoeken bij NDGA.de. Dit zijn allemaal huizen en grondstukken in noordduitsland. Ze hebben het al een paar keer geprobeerd, is niet makkelijk. Het bieden gaat soms in een keer de lucht in. En zo loop je een groot risoco dat iets wat je aantrekkelijk vindt veel te duur wordt. Zoals in en andere reactie staat immoscout24.com is m.i. beter omdat je daar in de regel een richtprijs hebt. Zelf hebben we hier groot huis met boven nog een vakantie woning. Bij het is is 1,8 ha land en geheel omringt door sloten voor 85,000 €. Ongeveer 1,5 uur rijden van Winschoten. Hier kun je werkelijk een volledige prepper zijn. In het oosten is het goedkoper maar hier heb je rekening te houden met linkse jongens en meisjes!!!!!

 

Mooie info, thanx. :)

 

Wat zijn "linkse jongens en meisjes"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

 

Ik dacht ik wacht even want zou misschien niet zo heel veel reageren maar mensen...dit had ik niet verwacht! Super bedankt voor de reacties.

 

Inmiddels weet ik wat meer. De site dii (dus waar je land in Duitsland) kunt kopen werkt, is legaal en heb inmiddels contact kunnen krijgen. Ik had verkeerd nummer gedraaid en eindelijk de goede...helaas is mijn Duits niet al te super maar in het Engels ben ik wat meer te weten gekomen.

 

Je hebt zover ik weet jaarlijkse kosten maar weet niet of dat ook echt zo is. Daarnaast zei de persoon dat er meer land door Hollanders gekocht worden dus waarom er staat dat het niet kan op de site begrijp ik niet helemaal.

 

Daarnaast, Tom....ik reageer even persoonlijk naar je want jij komt met info aan zetten waar ik groot kans meer mee kan.

 

Dat ik geen land kan kopen van €60.000,- bijv. ik zit in de WIA en heb een laag inkomen. Ik mag al blij zijn dat ik een eigen koopwoning heb en niet eruit hoef....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...