Communicator Geplaatst: 24 februari 2015 Delen Geplaatst: 24 februari 2015 ik weet dat er ondertussen al een behoorlijk aantal zendamateurs en hobbyisten op dit forum aanwezig zijn. verspreidt over het hele land en daarbuiten. ik zou heel graag eens met hen een avondje willen afspreken om op rond een bepaald tijdstip en frequentie het één en ander te testen. momenteel behaal ik verbluffende resultaten met bepaalde digimodes waardoor ik overtuigt ben dat afstanden geen groot probleem hoeven zijn. De condities overdag laten prachtige verbindingen toe die reiken tot de andere kant van de wereld, maar ook in Nederland hoor en zie ik stations waarvan ik weet dat een aantal van jullie in die omgeving wonen. Ik stel nog geen datum voor, want ik wil eerst peilen of er voldoende interesse is. De modes en set-ups die ik wil testen zijn; ROS USB JT65 USB Winlink USB / FM Flarq - verschillende modes RTTY USB *PSK USB OLIVIA USB HELL80 USB en wellicht nog meer indien gewenst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PDØMV Geplaatst: 11 september 2015 Delen Geplaatst: 11 september 2015 WSPR nieuwe mode !! Weak signal propagation radio. 73 de PD0MV Trug van weg geweest. Druk bezig geweest,over aantal dagen woon ik zelfbegeleid in bij Philadelphia. En als licenseerd zendamateur mag en heb ik een antenne geplaatst. @Communicator: Je kent me vast nog wel uit topic scooter mobile. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.