sqeaky Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Super mooi geworden dat mes!, jammer dat de opdrachtgever heeft afgehaakt maar ik zag dat je hem al te koop aanbied hier op het forum. Volgende keer een aanbetaling vragen als je een mes voor iemand maakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ziet er dondersmooi uit Tom!!! Als ik het geld ervoor zou hebben had ik hem zeker gekocht:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Dank voor de reacties... Ja...een aanbetaling . Kan hoor....maar ja...als het niet doorgaat verkoop ik het gemaakte mes wel ergens hoor... Het zijn nu ook geen fortuinen he... @sqeaky @Two Socks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MaxMullert Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Wauw, gaaf, Welke metaal is het lemmet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Wauw, gaaf, Welke metaal is het lemmet? Hardox 500 met eiken handvat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.