Snicky Geplaatst: 24 januari 2015 Delen Geplaatst: 24 januari 2015 Marktplaats zag er volgens mij nog 1 voor 100 eu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Thnx ga even kijken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Staan er twee op. Jij hebt zeker de zwarte... Staat op gereserveerd ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snicky Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Staan er twee op. Jij hebt zeker de zwarte... Staat op gereserveerd ? Klopt, is onderweg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Jammer voor mij... Wordt verder zoeken.. Wil ze namelijk graag in het zwart... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hailbaal Geplaatst: 30 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Ik heb ondertussen de Rush 24 aangeschaft. Wat een geweldige tas! Ik wist niet dat een tas zo lekker kon zitten! Zelfs met een lading gewicht er in zit het gewoon perfect. dank jullie voor de tips! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chiel Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Ik heb vandaag de 5.11 rush 72 binnen. Ook via marktplaats. Er vielen mij 2 punten enorm op toen ik thuis ging testen. Er zit geen padding in de heupband. Dit zou lekker zijn voor zware lasten. Nog belangrijker. De schouderbanden kunnen maar kort versteld worden. Ik ben 1.75m en moet voor het mooie de verstelbanden verlengen. Vindt de all hazard prime dan beter in verhouding maar die mist de ruimte en heupband. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.