Chiel Geplaatst: 22 september 2015 Delen Geplaatst: 22 september 2015 Ik heb er o.a. 2 tourniquets in zitten (schot in benen moeten er regelmatig 2 geplaatst worden) Celox als bloedstollend middel, militair verband, 2 chestseals voor in en uitschot en verder nog wat losse basis spullen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
apex Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 @Nomad_404 Ben het roerend met je eens dat een EHBO trommel geen hoop gedoe moet zijn. Het lijkt er op dat dat iedereen die ongetraind is zo'n 50 IQ punten kwijt raakt en in paniek raakt op het moment dat er bloed vloeit. Wellicht te overwegen - plan, train, overleg met het gezin - splitsing maken voor acute trauma - duidelijk BEL 112 bij levensgevaar zichtbaar op en in de trommel geplakt - kleurcoderen van de content - stickers met blokletters op elk individueel item - zorgen dat verpakkingen gemakkelijk te openen zijn 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 4 oktober 2015 Delen Geplaatst: 4 oktober 2015 goede tip om de inhoud te kleurcoderen @apex! Ga ik ook doen wanneer ik mijn nieuwe verband koffer binnen heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.