chrisprep Geplaatst: 2 december 2014 Delen Geplaatst: 2 december 2014 Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de ABL rugzak, belgisch leger, groot model 90 l + zijzakken. Vind er niet veel info over , lijkt echter veel op een berghaus. Is deze een aangepaste berghaus vulcan of een clone? Heb reeds een berghaus vulcan, als ik fotos vergelijk, bij de ABL is de rugsteun verstelbaar, bij de vulcan niet, ook ziet de polstering van de rug en heupriem er anders uit. Voor de rest ziet het concept, buiten de kleur er beetje hetzelfde uit, Ben heel tevreden over mijn berghaus vulcan, maar kan mss goedkoop een ABL model kopen, daarom de vraag naar ervaringen hiermee, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 2 december 2014 Delen Geplaatst: 2 december 2014 Ja dat is mij ook al opgevallen dat het een kloon is van een bergheus . Ik heb er een alleen passen de zij zakken niet vermoedelijk van een ander bouwjaar . Heb hem nog nooit gebruikt . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 3 december 2014 Delen Geplaatst: 3 december 2014 Ik ken iemand die er eentje gehad heeft en nu met een Berghaus Crusader loopt, ze schijnen niet echt geweldig te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.