neoclyps Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Tot die andere z'n schietijzer trekt en daar sta je dan... met je mini wolverine klauwtjes. Ik mag toch wel een beetje fantasie hebben:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxgainz Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 Het enige probleem dat ik in dit mes zie is dat je de kans loopt dat ze de kapstokregel gaan gebruiken dat je een mes direct voorhanden hebt met als beoogd doel letsel te veroorzaken. Dit kunnen ze gebruiken op messen die niet in cat 1 of 4 staan. De vorm van het mes werkt hier in je nadeel omdat het moeilijker is uit te leggen waarom je dit mes gebruikt. Zoals eerder gezegd het appeltje schillen excuus gaa moeilijk verkoopbaar zijn. Maar ik denk dat het er ook aan ligt welke ambtenaar je tegenkomt. Ik draag in de stad vrijwel alleen maar de standaard zwitserse zakmessen, daar wordt oom agent niet zo nerveus van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.