Cyberbeer Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Schaam schaam, maar ik heb een excuus: Er zijn tegenwoordig al bijna 300.000 berichten te lezen. Ik lees zo veel dat ik ook niet alles meer kan bijhouden Even zonder gekkigheid....: Het lijkt een hele waslijst wat je meeneemt, maar je moet niet vergeten dat het verdeeld is over TWEE rugtassen. Met in je achterhoofd gehouden dat je nooit meer terug komt valt het me nog enig zins mee. De meesten hier met een INCH doen dit in 1 tas en denken hier nog mee te kunnen lopen. Jij kiest tenminste nog voor mijn favo BOV de fiets en zo verstandig als je bent, vergeet je niet je bandenplakspullen. Persoonlijk had ik nog wat spulletjes weggelaten, maar wat ik weg zou laten zou niet zo heel veel in gewicht schelen. Al met al... Als ik dan toch voor een INCH zou kiezen, dan kwam die van jou redelijk in de buurt. Verdeeld over TWEE tassen! haha je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zie door de bomen het bos soms ook niet meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 ik vindt een I.N.C.H meer tool gericht om het op langere termijn beter te voltooien en een bob echt meer voor die 3/4 dagen. ik heb een bob en een inch mijn B.O.B zal wel een beetje standaard wezen mijn i.n.c.h zal ik neerzetten.... Lowe alpine sting visnet hammock en tarpje heavy duty space blanket slaapmatje extra sokken wol thermo broek thermo hemd muts klapzaag ,kleine handbijl ,Full tang mes en mora,multitool flinke bundel klimtouw 9 mm en paracord 550 flint en steel set / firesteel Bic aanstekers 3x nieuw diverse tinder en surefire Alibaba Xpress kooksetje viskit en 8 strikken (staaldraad) katapult en stalen knikkers 8mm nalgene bottle 2 x 3 rookpotten en setje flares kompas en reserve nato button ehbo setje \;pleisters verband pijnstillers en actieve kool kleine naaiset breeklichten mini en zaklamp/knijpkat that's IT ...... verder heb ik de kleding aan mijn lijf en mijn G.H.B o ja en natuurlijk pleepapier Klinkt voor mij als een BOB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 haha je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zie door de bomen het bos soms ook niet meer Aah 2012...wat was alles toen nog overzichtelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Aah 2012...wat was alles toen nog overzichtelijk Ja, toen moest het (prepper)wiel nog worden uitgevonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 @Gamble ik voel een nieuw topic aankomen genaamd: Gamble zijn ThriveBag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 @Gamble ik voel een nieuw topic aankomen genaamd: Gamble zijn ThriveBag. Ik heb echt een heel druk jaar achter de rug en voorlopig gaat dat nog even duren, maar ik voel in 2015 echt een weekendje overleven met je BOB voor de leden hier aankomen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 4 november 2014 Delen Geplaatst: 4 november 2014 Ik heb echt een heel druk jaar achter de rug en voorlopig gaat dat nog even duren, maar ik voel in 2015 echt een weekendje overleven met je BOB voor de leden hier aankomen.... Ik kijk er naar uit:) Zo wil ik aankomende winter 2 nachten verblijven in mijn eigen shelter, kijken waar ik tegen aan loop en wat ik kan verbeteren. Altijd leuk om dan te denken dat je iets weet door het gelezen te hebben en dan te merken dat de praktijk zoveel anders is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.