Ga naar inhoud
GENEGEERD

Muzatch SP 6000 Solar Charger for laptops


Aanbevolen berichten

Muzatch SP 6000 Solar Charger for laptops

 

solar-charger-laptop-computers.jpg

 

Muzatch offers a solar charger for our computers. It is known as the MZH-SP-6500 / SP-6000 renewable energy charger. If one is traveling long distance in a car, or going on a business trip or in the wilderness and needs emergency power for laptop, this solar charger will come handy.

 

http://www.solarworld4u.com/alg_artikel.asp?Bericht=173

 

Iemand bekend met dit apparaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn BOL is gewoon thuis en mijn tweede BOL is bij anderen in een hele grote boerderij. M.a.w. mij niet gezien in de wildernis (welke bloody wildernis in NL hebben we het trouwens over?). Ik wil een laptop bij stroomuitval gebruiken voor internet (wellicht via satelliet), checken van survival ebooks en nuttige preplijsten die ik even niet had uitgeprint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een echt zonnepaneel kopen, is per energie opbrengst nog steeds de beste oplossing.

Om het aan alles onder de 12 volt, of hoger bij meerdere panelen, te kunnen koppelen is wel wat uitzoekwerk of hobby werk.

Belangrijkste bedenk van te voren wat je aan vermogen en spanning nodig hebt, zwaarste gebruiker met de hoogste spanning is leading, en stem daar je installatie op af.

Bij concrete vragen kan ik wellicht helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...