Rodin Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Muzatch SP 6000 Solar Charger for laptops Muzatch offers a solar charger for our computers. It is known as the MZH-SP-6500 / SP-6000 renewable energy charger. If one is traveling long distance in a car, or going on a business trip or in the wilderness and needs emergency power for laptop, this solar charger will come handy. http://www.solarworld4u.com/alg_artikel.asp?Bericht=173 Iemand bekend met dit apparaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 "or in the wilderness and needs emergency power for laptop, this solar charger will come handy." Waar de fck (sorry mods) heb ik een laptop voor nodig als ik in the middle of fckng (nogmaals sorry) aan het kamperen ben? Ik heb toch een iPad? LOL! But seriously... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 6 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Mijn BOL is gewoon thuis en mijn tweede BOL is bij anderen in een hele grote boerderij. M.a.w. mij niet gezien in de wildernis (welke bloody wildernis in NL hebben we het trouwens over?). Ik wil een laptop bij stroomuitval gebruiken voor internet (wellicht via satelliet), checken van survival ebooks en nuttige preplijsten die ik even niet had uitgeprint. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Gewoon een echt zonnepaneel kopen, is per energie opbrengst nog steeds de beste oplossing. Om het aan alles onder de 12 volt, of hoger bij meerdere panelen, te kunnen koppelen is wel wat uitzoekwerk of hobby werk. Belangrijkste bedenk van te voren wat je aan vermogen en spanning nodig hebt, zwaarste gebruiker met de hoogste spanning is leading, en stem daar je installatie op af. Bij concrete vragen kan ik wellicht helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.