Gast Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Gezien de vele regen de laatste tijd dacht ik mijn spullen weer eens te voorzien van een nieuwe Impregneer laag. Vooral de Natweer parka's. Daarin staat vermeld dat je na een wasbeurt de jas moet voorzien van nieuwe Impregneer FLUORCARBON ? Wat is dat nou weer,En na even hebben Gegoogeld vonden we dit ; http://nikwax.com/nl-nl/environment/fluorocarbons.php Wat jullie er van vinden weet ik niet maar ik schrik hier telkens weer van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Bah . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Gezien de vele regen de laatste tijd dacht ik mijn spullen weer eens te voorzien van een nieuwe Impregneer laag. Vooral de Natweer parka's. Daarin staat vermeld dat je na een wasbeurt de jas moet voorzien van nieuwe Impregneer FLUORCARBON ? Wat is dat nou weer,En na even hebben Gegoogeld vonden we dit ; http://nikwax.com/nl-nl/environment/fluorocarbons.php Wat jullie er van vinden weet ik niet maar ik schrik hier telkens weer van. Gewoon Nikwax blijven gebruiken? Daar zit die troep nl niet in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Gewoon Nikwax blijven gebruiken? Daar zit die troep nl niet in. Ik heb het nog nooit gebruikt!Maar ga het zeker proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Zou ik doen, is prima spul en te krijgen bij iedere buitensportzaak, Altijd fijn als je GTX net opnieuw geïnpregneerd is, 1x op de grond springen en je bent droog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Gewoon Nikwax blijven gebruiken? Daar zit die troep nl niet in. Precies. Gebruik ik ook voor al mijn gear en kleding. En ik heb er veel profijt van gehad, en nog steeds. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Gewoon Nikwax blijven gebruiken? Daar zit die troep nl niet in. Ik dacht al bestaat er niets anders . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Impregneren. Welk middel ? Voor de Fjallraven G1000 stof: het wasblokje gebruiken. Wrijf de stof ermee in en strijk de was op lage temperatuur in de stof. Voor rugzakken en tenten: gebruik ik Nixwax tent en gear proof Voor ademende kleding zoals gore-tex en bilaminaat: Nixwax TX-wash of TX-direct spray on Voor katoenen kleding: Harmisol of Nixwax cotton-proof Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Bah . En nog eens BAH! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.