jd1109 Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Hallo allemaal, Ik wil morgen richting Denemarken vertrekken om daar te gaan wildkamperen, ik vroeg mij af of iemand ditzelfde weleens heeft gedaan in Denemarken en welke plekken veel mooie natuur bezitten?? Groet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wesp Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Ben er oktober vorig jaar een week geweest. Was de eerste keer. Langeland vind ik mooi. Heeft nog woeste ongerepte delen. De rest ken ik eigenlijk niet. Het is er wel relaxed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jd1109 Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Dankje voor de tip, is daar ook veel bosgebied? Heb je daar gekampeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rambi Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Wij zijn net terug uit Zweden (via Denemarken). Niet veel bosgebied, super netjes alles, het is net alsof je in zo'n modeltrein-landschap rijdt. Echt niks ruigs aan te ontdekken. Ik vond het zelfs tamelijk saai, de Veluwe is dan veel interessanter, of de bossen bij Wassenaar En het wemelt van de teken. Dus dan is naar een bos in Duitsland gaan misschien interessanter als wildkampeer-experiment. Blijkbaar kán het wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wesp Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 @jd1109 nee niet echt bossen. Ziet er meer uit als verwilderde duinen. In het zuiden van Langeland lopen wilde paarden. Wij zaten elders in een vakantiebungalow en waren daar op zoek naar visstekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 januari 2015 Delen Geplaatst: 15 januari 2015 En het kan ook andersom ! Deense vrouwelijke wereldreiziger wildkampeert in de bossen bij Bergen op Zoom. http://www.bndestem.nl/regio/bergen-op-zoom/bergen-op-zoom/deense-wereldreiziger-slaat-tentje-op-in-bossen-bij-bergen-op-zoom-moet-je-wel-durven-zeg-1.4715391 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.