JJ&A Geplaatst: 22 september Delen Geplaatst: 22 september Op 23-8-2012 om 14:20, Kungfufox zei: Wat betreft camouflage van je BOV, vergeet deze niet XD: http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/02/anti-diefstal-roest-stickers Gezien mijn leeftijd en het feit dat ik na mijn studie nog vrij ben om mijn eigen 'toekomst' in te plannen is dat voor mij momenteel nog zeker een optie om open te houden. Dat geluk heb ik in tegenstelling tot vele anderen die wellicht aan baan etc vast zullen zitten. De vraag is altijd wel hoelang je nog denkt te hebben voor SHTF.. Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat, ik denk dat je een hele ontwikkeling hebt door gemaakt. En hoe sta je nu tegen over een BOL??? Heel fijn dat je na zoveel (dit 10) jaren die nog steeds lid bij ons bent, een jaartje geleden heb ik je nog gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.