Gast ancestral-viking Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 https://www.facebook.com/pages/Aranyik-Trading-Company/165373413480945 mooie survival messen uit thailand .... voor de doe het zelf klusser mooie ontwerpjes te vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Weet je enige specs? Metaalsoort e.d. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yorgonzola Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 Leuk voor de liefhebber, maar een paar maten te groot voor mij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rico686 Geplaatst: 16 juli 2014 Delen Geplaatst: 16 juli 2014 Voor zover ik weet worden ze (de originele) van 5160 veerstaal gemaakt. Jammer genoeg worden er inmiddels ook al van verschillende andere legeringen gemaakt door "fabrikanten en handelaren" die de markt ontdekt hebben. Op ebay zie je de prijsverschillen waarvoor ze worden aangeboden. Persoonlijk zou ik er wel een willen kopen, maar dan wel van de juiste smederij. Weet iemand misschien welke de juiste smederij is? Ik weet wel dat de originele Aranyiks een geslagen stempel in het blad hebben en niet geëts of zo, maar goed tegenwoordig is alles na te maken en wordt er al zoveel nagemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.