xxmarijnw Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Hallo beste Preppers, Voor maar 10 dollar is deze zeer compacte (Handig voor EDC) multitool erg goedkoop! (Hij is 19 in 1 (Geen mes)) Ik ben er zeer tevreden over! Zeer sterk en compact. Te gebruiken als sleutelhanger! Link: http://www.vat19.com/dvds/micromax-19-in-1-multi-tool.cfm?adid=youtube [video=youtube;CDB_MtIH-h0] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 helaas: Sold Out Lijkt mij wel een leuke hebbedingetje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ziet er leuk uit maar ik hou het toch maar bij mn sidekick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 Ik gebruik hem in combinatie met een sidekick, maar wat me opvalt is dat de scharniertjes heel snel los komen te zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 Leuk dingetje, wel meer leuke dingen op die v19 site, allemaal mooie hebbedingetjes:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.