Communicator Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 via via kwam ik op deze pagina terecht. Tot nu toe enkel mogelijk via een US proxy en daar is uitgebreide documentatie te vinden omtrent de opzet van nood communicatie ... Ik heb inmiddels het één en ander gedownload, het zijn gewoon publieke documenten, maar volgens mij enkel voor US citizens bedoelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Als ik er op klik kom ik op een site van boom proxy? Je moet er een link in invoeren maar welke? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2014 Hmm, raar... werkt niet zoals ik wil... Hier heb je de rechtstreekse link... http://publicsafetytools.info/start_nifog_info.php Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Ah dank je. De rechtstreekse link werd ook niet maar je kunt hem wel kopiëren op de site van boom proxy. Dan doet hij het. Ik volg Homeland Security, Fema region 3 en Fema region 2 op twitter. Zij hebben goede info over voorbereiding op rampen, natuurproblemen enz. via twitter. Beter dan Nederland. Pas nog veel tweets gekregen over de zorg voor je huisdier bij een ramp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.