Bijenman Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Deense leerlingen tonen gevaar van Wifi aan met experiment. Vijf meiden uit de brugklas van de Hjallerup School die met hun experiment over de invloed van WiFi-straling op ontkiemende tuinkerszaadjes de wereldpers haalden. Hun experiment heeft inmiddels al veel interesse gewekt bij wetenschappers in Engeland, Nederland en Zweden. Deze meiden wilde weten of de straling van WiFi, draadloos internet in huis, effect heeft op de groei en ontwikkeling van planten. Hun experiment bestond eruit dat ze 400 tuinkerszaadjes verdeelden over 12 kweekbakjes. Ze plaatsten 6 van die bakjes in 2 kamers op dezelfde temperatuur. Ze gaven alle bakjes evenveel water en zonlicht gedurende 12 dagen. Maar de helft van de bakjes werd blootgesteld aan mobiele WiFi-straling, terwijl de andere bakjes buiten het bereik van de WiFi-zender werd geplaatst… Hier de link/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Sjezus, deze hoax gaat maar niet dood, is niks nieuws: http://preppers.nl/forum/threads/5893-Deense-brugklasleerlingen-verbazen-wetenschappers-met-hun-Wifi-experiment Hebben we het een jaar gelden ook al eens over gehad. Mijn mening (klikkerdeklik!) Lulkoek... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijenman Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Dat draadje was me ontschoten. Kan dit draadje weer verwijderd worden wat mij betreft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Dat draadje was me ontschoten. Kan dit draadje weer verwijderd worden wat mij betreft Sorry, was wat kort door de bocht, niet lullig bedoeld! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 De vraag is eigenlijk: Wat doet tuinkers met mijn WiFi signaal? Ik bedoel, download ik minder snel? Kan ik preppers.nl nog wel bereiken als de tuinkers mijn router overwoekerd? Vragen, vragen, vragen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijenman Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Geeft niks. Ik kan wel wat hebben hoor. Ik had beter moeten kijken voordat ik een draadje aanmaak. De vraag is eigenlijk: Wat doet tuinkers met mijn WiFi signaal? Ik bedoel, download ik minder snel? Kan ik preppers.nl nog wel bereiken als de tuinkers mijn router overwoekerd? Vragen, vragen, vragen... Haha, zo kun je het ook bekijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 OK, Ik zet er wel een slotje op, de verwijzing naar het eerste draadje hierover heeft JB al gemaakt. Laat hem wel staan voor de volgende..... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten