oakie Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Heb het even opgezocht maar je hebt voor die zend/ontvanger twee antenne,s nodig lekker handig... dan wordt het deze of deze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oakie Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2014 @heliport , nou vriendelijke vriend, heb zitten luisteren maar ik hoorde geen klote Alleen om 20.16 een keer iets maar dat zal wel een zonnesteek/vlam whatever zijn geweest haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 @heliport , nou vriendelijke vriend, heb zitten luisteren maar ik hoorde geen klote Alleen om 20.16 een keer iets maar dat zal wel een zonnesteek/vlam whatever zijn geweest haha Nou , heb van acht uur tot tien over acht in mezelf zitten lullen en tot tien zitten tellen , meerdere malen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oakie Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Nou , heb van acht uur tot tien over acht in mezelf zitten lullen en tot tien zitten tellen , meerdere malen hahaha ik heb geeneens een scanner! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oakie Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2014 jahoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oakie Geplaatst: 17 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Geintje , je word sowieso bedankt voor de moeite... ik zal om 22.00 nog ff meeluisteren of ik mss iemand anders wel hoor.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 18 januari 2014 Delen Geplaatst: 18 januari 2014 Graag gedaan , Je hebt zeker niet veel gehoord? Aangezien je mij niet kan horen en ik vlakbij zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oakie Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2014 Graag gedaan , Je hebt zeker niet veel gehoord? Aangezien je mij niet kan horen en ik vlakbij zit. Nee niks gehoord, denk dat mijn antenne niet optimaal is voor die freqs. Heb jij nog contacten gelegd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.