Wafels Geplaatst: 5 januari 2014 Delen Geplaatst: 5 januari 2014 Deze kwam ik een poosje terug tegen . Het zijn EHBO kaartjes (pleisterkaart, shockkaart Hypokaart ed ) , wellicht dat iemand er ook interesse in heeft . In hoeverre ze medisch correct zijn weet ik niet misschien dat @Keyser Suze daar wat over kan zeggen , maar de pleisterkaart is in ieder geval handig http://www.ikehbo.nl/downloads/download-eerste-hulp.php gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 januari 2014 Delen Geplaatst: 5 januari 2014 @Wafels - de kaartjes zijn wel correct, overzichtelijk. In alle gevallen wel wat beperkt qua handelen (behalve de pleisters). Maar dat is nou net de clou.....herkenning is mooi als je 112 kunt bellen. Post-SHTF zou er onder aan de kaartjes over shock, hyperglycaemie en beroerte een denkbeeldig tekstje kunnen komen met: en nu heel hard bidden. Voor de atheïsten: bedenk een vredig einde en verzorg dat indien mogelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2014 @Keyser Suze dank voor uw uitleg nu geloof ik niet dat ook al zou de tekst beter zijn dat mijn kennis groot genoeg zou zijn om iemand die zoiets had te helpen dus zou het inderdaad bij bidden blijven maar de pleisterkaart is toch interessant en voor een niet shtf tijd zijn die andere misschien toch een life-safer gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 januari 2014 Delen Geplaatst: 5 januari 2014 @Keyser Suze dank voor uw uitleg nu geloof ik niet dat ook al zou de tekst beter zijn dat mijn kennis groot genoeg zou zijn om iemand die zoiets had te helpen dus zou het inderdaad bij bidden blijven maar de pleisterkaart is toch interessant en voor een niet shtf tijd zijn die andere misschien toch een life-safer gr will Helemaal correct. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.