Vempain Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Zelf wil ik binnenkort de medical & dental kit van travelsafe gaan aanschaffen. Te gebruiken om bijvoorbeeld te hechten maar ook om hiermee een noodvulling te kunnen maken. Heeft toevallig iemand deze al in bezit en wat is daarvan de indruk/ervaring. De omschrijving even op een rijtje: http://ikgaopreis.nl/travelsafe-medical-kit-sterile-dental Deze EHBO-set bevat naast een uitgebreide sortering steriele hulpmiddelen (o.a. naalden en spuiten) ook materiaal voor een noodvulling bij beschadiging van het gebit. Gaat u de hoogte in of gaat u duiken, dan kunnen door druk- en temperatuurverschillen oude vullingen los gaan zitten. Ook handig wanneer je in risicolanden reist, denk aan het verhoogde risico op Hepatitis B en Aids. Inhoud: 2x Handschoenen latex 5x Injectiespuit 5ml 5x Injectienaald subcutaan 5x Injectienaald intramuscular 5x Bloedlancet 3x Hechtstrip 1x Set hechtmateriaal en naald (Ethilon 3.0) 1x Mondspiegel 1x Aanbrenginstrument 1x Noodvulling cavit W 3x Katoenen wattenrol 5x Tandenstoker 2x Dental naald 27 GA long 1x Gebruiksaanwijzing Cavit W 1x Artsenverklaring 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ziet er wel goed uit als setje, dus ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Heb een paar weken geleden dit EHBO pakket mogen ontvangen.[ATTACH=CONFIG]6683[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Begrijp ik nu goed dat dit hele setje slechts geschikt is om 1 noodvulling aan te brengen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2013 Begrijp ik nu goed dat dit hele setje slechts geschikt is om 1 noodvulling aan te brengen? Deze is voor een noodvulling maar de tubes kunnen er wel voor 6 euro los bij besteld worden dus kan nog verder uitgebreid worden http://ikgaopreis.nl/3m-espe-cavit-w-noodvulling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 haha we hadden het er gisteren nog over. Ik zelf heb de Heltiq 72-delig EHBO tas (wordt ook verkocht via de prepshop). Natuurlijk heb ik er nog andere producten bijgesloten zoals Diacure, alcohol enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.