AWOL Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 Bij mijzelf ontstaat wel eens verwarring wanneer je op internationale forums leest over verschillende brandstoffen voor branders en lampen en dergelijke, vaak worden verschillende benamingen per land gebruikt. Omdat het gebruiken van de juiste brandstof toch wel belangrijk is deel ik deze link hier. http://fuel.papo-art.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 nu rij ik diesel.. dat is overal hetzelfde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2013 nu rij ik diesel.. dat is overal hetzelfde? Ja maar als je niet uitkijkt dan propt iemand een spijkerbroek in je tank of probeert je Omnilite met horloge onderdelen te repareren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zhah001 Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Het ten alle tijden kunnen creëren en in jou voordeel kunnen manipuleren van vuur is de 'single most important' skill die je kan hebben als prepper!! Je hebt het nodig voor van alles: bereiding van voedsel, koken van water, genereren van warmte en licht, en in het productieproces van voorwerpen, goederen, huisvesting, verdediging, transport en praktisch alles wat je kan bedenken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.