Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Hey Ik kom iedere schoolvakantie in Zwitserland. Nu wil ik graag in de zomer en winter daar wildkamperen, Maar hoe is het daar betreft het wildkamperen waar het wel toegestaan is en waar niet. Zelf kan ik er weinig tot niks over vinden. Dus roep ik jullie hulp in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 ff op koekel gekeken voor je..http://www.hiking-site.nl/bestemmingen/zwitserland.php Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Jammer dus als ik het goed heb gelezen mag het niet.... Ik las ook wat dat je het kon vragen dus dan ga ik maar eens zelf in december naar de VVV mischien weten zij meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Jammer dus als ik het goed heb gelezen mag het niet.... Ik las ook wat dat je het kon vragen dus dan ga ik maar eens zelf in december naar de VVV mischien weten zij meer Gewoon op een camping is ook leuk: http://www.eurocampings.net/nl/europa/zwitserland/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Ja dat kan ook maar ik ga met me vader en die kent daar wel wat mensen dus misschien kunnen we wat regelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Vraag ver van huis altijd aan de lokale mensen wat je kan verwachten. (Dan hoef je je plannen natuurlijk niet meteen te verklappen) Condities kunnen gewoon verschillen van die in Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlazerNL Geplaatst: 13 november 2013 Delen Geplaatst: 13 november 2013 Vaak is het ook zo dat als je geen schade aanricht en je je voor de rest netjes gedraag je best kan verblijven in een bos ook al is het officieel niet toegestaan. Doe dat ook regelmatig in allerlij landen en heb nog nooit problemen gehad maar het kan natuurlijk gebeuren dat je gevraagd word om weg te gaan en je kan een boete krijgen. M.v.g JP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.