Gast arris Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Hallo arris hier. Ik ben benieuwd wat sommigen van jullie in je "possibles pouch"/personal survival kit hebben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 @arris: Wat heb je er zelf in? Wat bedoel je met 'possibles pouch'/personal survival kit. Een EDC? GHB? BOB? INCH bag???? Of wat het de bedoeling dat ik nu wild aan het googlen sla om die ene zin van jou te begrijpen? Beetje meer omschrijving en dus je eigen idee of uitvoering hiervan zou erg helpen en levert meer reacties op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 possibles pouch ?? welke taal is dat ? half frans half engels? possibles = possible = mogelijk, dus slaagt voor mij eigenlijk op niets. ik vermoed dat je personal pouch bedoelt wat dan nog steeds op niets slaagt voor mij dus ik denk dat je een bob bedoeld. en er zijn genoeg topics over BOB's (Bug Out Bag's) gebruik de zoekfunctie rechts boven op de site en je komt er genoeg tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast arris Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Hallo mensen Possibles slaat op de dingen die je evt in het veld nodig kan hebben. (Spreek het uit in het Engels). Ikzelf heb er een kaarsje, aansteker gewikkeld in vislijn, haakjes en loodjes, watjes, een slijpsteentje, zakmes (backup), lucifers, een grote vuilniszak en wat touw inzitten. Dit zit allemaal in een oud munitie zakje van me. Dit hangt aan mijn riem mocht ik gescheiden worden van mijn rugzak. Uiteraard heb ik zowiezo een mes en firesteel+aansteker bij me. Mvg arris Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Hallo mensen Possibles slaat op de dingen die je evt in het veld nodig kan hebben. (Spreek het uit in het Engels). Ikzelf heb er een kaarsje, aansteker gewikkeld in vislijn, haakjes en loodjes, watjes, een slijpsteentje, zakmes (backup), lucifers, een grote vuilniszak en wat touw inzitten. Dit zit allemaal in een oud munitie zakje van me. Dit hangt aan mijn riem mocht ik gescheiden worden van mijn rugzak. Uiteraard heb ik zowiezo een mes en firesteel+aansteker bij me. Mvg arris Ah, een soort EDC voor in 't bos. Zie mijn post #161 hier: http://preppers.nl/forum/threads/190-Wat-zit-er-in-jouw-EDC/page3?highlight=jouw Dat draadje gaat over EDC's hoewel het in dat draadje duidelijk wordt dat de een uitgaat van een natuurlijke omgeving en de ander voor een stadsomgeving. Bv een breekijzertje kan heel nuttig zijn in de stad, maar in 't bos heb je er weinig aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast arris Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Sorry was vergeten te melden dat ik er nog zuiveringstabletten in heb zitten. Zo zie je maar, je vergeet het maar als je het nodig hebt zit het er wel in. :-) Natuurlijk in combo met veldfles/mok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast arris Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik had dus nog niet goed gezocht:-) Maar ik had deze thread gelabeld als bushcraft. Mijn idee van preppen gaat uit van off the grid... Gewoon verdwijnen zeg maar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.