nvd72 Geplaatst: 30 juni 2013 Delen Geplaatst: 30 juni 2013 tnx @nvd72 maar als ik me daar over ga opwinden dan zit ik de geheledag met een rot humeur:mad: kijk als mensen gelijk op linkjes gaan klikken en niet eerst lezen.................... snap ik ik kan alleen niet zo goed tegen dat wijzende vingertje als je er zelf iets had aan kunnen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 30 juni 2013 Delen Geplaatst: 30 juni 2013 nu komt de hamvraag; wie heeft er zelf al wat gebouwd om energie op te wekken? ik heb zelf nog niks gebouwt.. heb wel wat in mijn hoofd zitten met een dynamo,veel stroming, een oude fiets en een aantal accu's.. ik heb alleen geen rivier of kanaal in de buurt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gasmasker Geplaatst: 30 juni 2013 Delen Geplaatst: 30 juni 2013 tnx @nvd72 maar als ik me daar over ga opwinden dan zit ik de geheledag met een rot humeur:mad: kijk als mensen gelijk op linkjes gaan klikken en niet eerst lezen.................... JIJ Een wijzend vingertje omg, probeer t eens kliiken op die link wijsgeer...., en dan heb Ik het gedaan?? dunkt me niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.