hamster Geplaatst: 5 mei 2013 Delen Geplaatst: 5 mei 2013 Hier een document met allerlij manieren en methodes over hoe je vuur kunt maken, tevens zit er een instructie over hoe je een vuurpomp kunt maken van eenvoudige materialen. kort maar krachtig. vuur Hamster. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 5 mei 2013 Delen Geplaatst: 5 mei 2013 @hamster, zou je hiervoor ook in een ouderwetse fietspomp kunnen gebruiken? in ieder geval weer bedankt voor je effort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 5 mei 2013 Delen Geplaatst: 5 mei 2013 @hamster: Interessant, die vuurpomp, toch eens mee prutsen. Aanstekers raken toch, uiteindelijk, een keertje op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 5 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2013 denk het niet aangezien je zoveel aanpassingen moet maken ....maar ik zou zeggen doe een poging en laat het ons weten, wie weet ondek je het ei van columbus @hamster, zou je hiervoor ook in een ouderwetse fietspomp kunnen gebruiken? in ieder geval weer bedankt voor je effort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 5 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2013 @Raycoupe ik heb er 1 thuis jaren terug gekregen van een oude dienstmaat en kan zeggen dat het werkt .... ok niet zo prettig als een firesteel maar dit is zo eenvoudig te maken dat je het gewoon MOET weten laat me je bevindingen weten als je er 1 klaar hebt ben benieuwd wat je ervan vind. @hamster: Interessant, die vuurpomp, toch eens mee prutsen. Aanstekers raken toch, uiteindelijk, een keertje op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.