hamster Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 hoi preppies Hier weer een post van de 1 armige hamster, dit keer gaat het over sandalen maken van autobanden. Een volledige instructie van 8 pagina's met plaatjes en foto's in pdf en docx formaat. En ja er staan geen maten in want anders zou het een boekwerk worden omdat er gewoonweg te veel schoenmaten zijn. het docx bestand het pdf bestand Hamster (aka) bever Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Rustig Hamster, ben net begonnen aan een badmuts van een oude voetbal, hahahaha P,S, gebruik je winter of zomerbanden:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 26 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2013 @Yin en yang maakt niks uit je maakt gebruik van een thuiskomertje, en eerlijk gezegt weet ik niet in welke cat. deze thuishoort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 26 april 2013 Delen Geplaatst: 26 april 2013 @hamster, hahaha als je maar thuis komt, stratenmakers maken wel eens knie beschermers van autobanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Dit is zoooo leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 17 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2013 @nabdoeng hahaha ik zeg niks maar....t valt wel tegen hoor stug materiaal Dit is zoooo leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Met een blikschaar wil het wel redelijk denk ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.