Castaway Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ik kon het niet laten. Ik heb weer een waterfilter gekocht Het apparaat is ex Zweeds leger en komt uit mijn favoriete dumpzaak. Ze gaan nog wat koppelingen vervangen voor me en dan kan ik hem ophalen. De handleiding heb ik alvast meegekregen zodat ik de werking van de "Vattenrenning" alvast een beetje kan uitvogelen. De handleiding is in het Zweeds maar met de plaatjes erbij spreekt het voor zich. Ik denk niet dat het een filter gaat worden wat ik veel gebruik zoals de Kat pocket maar met 1000ltr per uur leuk voor grote groepen als TSHTF Als ik het ding eenmaal aan de praat heb zal ik ervaringen posten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muktaronic Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ziet er tof uit. Misschien ondanks de plaatjes eventjes de handleiding door Google Translate gooien. Kan je een redelijk inzicht geven op wat je er mee kunt. Ben benieuwd naar je ervaring met het apparaat. Foto's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ziet er tof uit. Misschien ondanks de plaatjes eventjes de handleiding door Google Translate gooien. Kan je een redelijk inzicht geven op wat je er mee kunt. Ben benieuwd naar je ervaring met het apparaat. Foto's? Ben aan het vertalen en als ik hem aan de praat heb volgen de foto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Så hej, @Castaway, ser det intressant. Här skulle jag vilja veta mer, så håll mig informerad, tack. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Så hej, @Castaway, ser det intressant. Här skulle jag vilja veta mer, så håll mig informerad, tack. hahaha jij bent precies de zweedse tolk waar ik naar op zoek was. Ik neem het filter in mei mee naar de camping Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 hahaha jij bent precies de zweedse tolk waar ik naar op zoek was. Ik neem het filter in mei mee naar de camping Google Translate is mijn vriend. Terugvertalen is helemaal lachen..... De eerste 2 woordjes alleen al. Ik zei: Zo hee. Google: Så hej. Terugvertalen: Dus hey. Hahahaha. Als je text inscanned, kan je toch ook text-herkenning doen? OCR. http://www.pepermunt.net/kantoor-online/tekst-inscannen-met-ocr.html Dan door de Translate. En dan lachen maar weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Google Translate is mijn vriend. Terugvertalen is helemaal lachen..... De eerste 2 woordjes alleen al. Ik zei: Zo hee. Google: Så hej. Terugvertalen: Dus hey. Hahahaha. Als je text inscanned, kan je toch ook text-herkenning doen? OCR. http://www.pepermunt.net/kantoor-online/tekst-inscannen-met-ocr.html Dan door de Translate. En dan lachen maar weer. Translate is inderdaad een van de leukste uitvindingen in pjoeterwereld. Als je dan op dat luidsprekertje klikt gaan ze de chaos nog voorlezen ook . briljant;) Översätt är verkligen en av de största uppfinningar i pjoeterwereld. Om du klickar på den högtalaren de läst fortfarande väl kaos. lysande;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Translate is inderdaad een van de leukste uitvindingen in pjoeterwereld. Als je dan op dat luidsprekertje klikt gaan ze de chaos nog voorlezen ook . briljant;) Översätt är verkligen en av de största uppfinningar i pjoeterwereld. Om du klickar på den högtalaren de läst fortfarande väl kaos. lysande;) Zweeds is geniaal. Pelle, witte wa? We gaan naar Pippi, met Emiel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Zweeds is geniaal. Pelle, witte wa? We gaan naar Pippi, met Emiel. Zullen we van Zweeds dan maar de geheime sheltercampingtaal maken ? Pippi rules Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Zullen we van Zweeds dan maar de geheime sheltercampingtaal maken ? Pippi rules Hahaha, dat zou wel lachen zijn. Nog een BOL in Zweden erbij. Wel wat voor jou toch, je hebt aardig geoefend met koude ervaringen. (en hup, on topic in een ander topic). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Breng die water filter naar Ikea, Info balie: zeg dat je geen goede gebruikaanwijzing kreeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Breng die water filter naar Ikea, Info balie: zeg dat je geen goede gebruikaanwijzing kreeg. Haha briljante opmerking. Ik zie het al helemaal voor me daar aan die balie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.