damnsharp Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Labyrint op tv NL 2 nu gaat het over aard magnetisch veld van de aarde... wellicht polen draaien. Even kort berichtje want ga nu gauw kijken Wellicht een dezer dagen via uitzending gemist te bekijken lijkt mij zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 ze hebben het wel over wisselende polen, bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 10 maart 2013 Delen Geplaatst: 10 maart 2013 We hebben gekeken, erg interessant ! Wat er niet in voorkwam: Bij verzwakking van het aard-magnetisch veld krijgt zonnewind meer invloed op aarde, waardoor hogere stralingsniveau's de Aarde kunnen bereiken, met als gevolg meer kankergevallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
damnsharp Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Ik vond de docu wat tegenvallen, de info kon ook in 5 minuten verteld worden. Maar goed, dat vind ik bij veel documentaires. Gedeelte over wisselen van polen (polar shift) was interessant om te zien. Uitzending gemist linkje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.