Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepping Matrix


NightOwl

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik kwam via via de 'Prepping Matrix' tegen, en deze wilde ik met jullie delen. het geeft op een overzichtelijke wijze weer wat je zoal nodig (kunt) hebben bij het preppen.

 

[ATTACH=CONFIG]3161[/ATTACH]

 

 

Link naar de 'Prepping Matrix' http://www.scribd.com/doc/127582728/Prepping-Matrix-V-1-0

 

Mooi hoor, maar veel te ingewikkeld voor mij, zie ook het boekje van Cody Lundin, je prept voor wat jij belangrijk vindt niet een ander..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen matrix meer, het lijkt wel Ganzenbord.

 

Het plaatje is te klein om echt goed te kunnen lezen. Er zullen ongetwijfeld goed dingen in staan, maar naar mijn mening slaat de persoon ietwat door (en dat moet IK vooral zeggen met mijn 300 rollen pleepapier en een Godsvermogen aan voedsel in huis, LOL).

 

Enfin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...