Coco Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik heb een leuke site gevonden waar mensen zelf handleidingen kunnen up en downloaden. Ik zelf heb al wat handleidingen over smokers en houtbewerking gedownload. http://www.instructables.com/ Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik heb al eens gekeken en als een echt Vlaming eerst naar de rubriek food . Ik vind het altijd jammer dat er bij die lekkere gerechten altijd kruiden of toebehoren bij zijn dat je niet in huis hebt of dat je zelf niet kan vinden . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Oohh, daar ben ik nog niet geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 @Coco Wat een leuke site, al veel leuke ideeën gezien om in elkaar te gaan knutselen. Nu alleen nog tijd ervoor gaan vrijmaken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.