Dristal Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Hey iedereen, Ik heb daarnet in de kringloopwinkel een legerslaapzak gekocht voor 6 euro, maar ik heb geen idee over welk model het gaat. Er staat 1 heel klein ticketje in waarop 'sentex 1991' opstaat. Overigens is het echt wel een wintermodel, want hij weegt ongeveer 3 à 4 kilo denk ik. De onderkant (de kant met het hoofdgedeelte) heeft dubbele water werende stoflagen. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Alvast bedankt! dristal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Hoi @Dristal zit er ook een waslabel in. Scheelt een hoop zoekwerk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Is het geen seyntex, die hebben wel slaapzakken... kijk maar eens.. 1991 zou het jaartal kunnen zijn. goed controleren op klein gespuis... (kleine kriebelbeessies in de vulling) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Zit er nog ergens een zakje in met een label erin toevallig? En kan het zijn dat je het verkeerd gelezen hebt en dat er Seyntex staat? http://www.seyntex.be/sleepingintro.aspx?lang=nederlands Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Zit er nog ergens een zakje in met een label erin toevallig? En kan het zijn dat je het verkeerd gelezen hebt en dat er Seyntex staat? http://www.seyntex.be/sleepingintro.aspx?lang=nederlands Hmm, dat kan misschien wel zijn dat het seyntex is, het lijkt wat op de franse legerslaapzak van op jou site. Hij steekt nu in de wasmachine, ik zal straks nog eens kijken. Bedankt voor de reacties! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2013 @wiskers @gerbewoner Op het ticketje staat inderdaad seyntex 1991. Het wasmachine op 30 graden/500 toeren was niet zo'n goed plan. De beschermende waterdichte laag is er grotendeels af. Weet iemand tot welke temperatuur deze slaapzak comfortabel zou moeten zijn? Groetjes, dristal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Oei, je bent zo al aan de beurt, je slaapzak opnieuw waterafstotend maken,., ik weet niet welke temperatuur deze slaapzak nog kan hebben... .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.