Ga naar inhoud
GENEGEERD

Slakken en tuinieren ?


Gemini

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
Ze vinden een beetje poedelen wel lekker ja maar echt zwemmers zijn het niet. Ze zullen met name achter de slakken aangaan omdat ze die lekker vinden. Als je ze een beetje doet bijvoeren met keukenrestjes en kippenvoer laten ze je tuin verder wel met rust.

 

Ha, leuk. Ga ik even bestuderen, of ze geen hok nodig hebben.

Heb jij ze wel eens gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ha, leuk. Ga ik even bestuderen, of ze geen hok nodig hebben.

Heb jij ze wel eens gehad?

 

Mijn vader had een koppeltje los in de tuin lopen toen ik nog een klein schipbreukelingetje was. Volgens mij zaten ze in een heel simpel hokje met wat stro er in maar dat weet ik niet zeker meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Mijn vader had een koppeltje los in de tuin lopen toen ik nog een klein schipbreukelingetje was. Volgens mij zaten ze in een heel simpel hokje met wat stro er in maar dat weet ik niet zeker meer.

 

Thanx, ouwe schipbreukeling. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...