Castaway Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 @Castaway kom je ook zondag? http://preppers.nl/forum/threads/3991-Nunspeet-UPDATE/page8?p=87731#post87731 Kan je ook al je brander showen en demo geven. Ik denk dat ik een tafel heb die ik zelf moet bewaken. he @Heksenboot? owwwww..dat had echt wel super geweest zeg!! heb net alle stukjes er over gelezen en dat gaat echt gezellig worden. ik heb helaas nachtdienst en ben dit weekend werken. nu las ik al iets over een volgende datum dus als ik het op tijd weet ga ik dan vrijnemen. jullie allemaal een mooie zondag!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 owwwww..dat had echt wel super geweest zeg!! heb net alle stukjes er over gelezen en dat gaat echt gezellig worden. ik heb helaas nachtdienst en ben dit weekend werken. nu las ik al iets over een volgende datum dus als ik het op tijd weet ga ik dan vrijnemen. jullie allemaal een mooie zondag!! Dank je en werkze. Er gaan wel veel stemmen op voor de 27e, dus wie weet wordt dat nog wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Dank je en werkze. Er gaan wel veel stemmen op voor de 27e, dus wie weet wordt dat nog wat. 27e van deze maand? ik ga het onderwerp goed volgen en als het definitief is snel vrij vragen dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 27e van deze maand? ik ga het onderwerp goed volgen en als het definitief is snel vrij vragen dan Kan je niet gewoon vrij vragen en als het niet doorgaat toch gaan werken? (of iets anders leuks doen?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Kan je niet gewoon vrij vragen en als het niet doorgaat toch gaan werken? (of iets anders leuks doen?) zoooo..u kan gedachten lezen haha. zat net dus hetzelfde te bedenken.maar gaat het om de 27e van deze maand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Jaloers ik woon te ver weg maaaar ik ga zeker deze brander maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Ik heb nog nooit zoiets gemaakt, geen idee wat ik allemaal mee moet nemen, @Bandoeng kan je me enlighten. De blikjes zal ik gaan halen, moeten jullie ze wel eerst leegdrinken. misschien heb je iets aan deze link voor het maken van brandertjes groet http://www.outdoorsmagic.com/gear-features/make-your-own-meths-burner/6227.html p.s. en handschoenen voor als de kids gaan snijden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 Bedankt, Bandoeng Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.