Dakhaas Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Deze zakkam is 1 van de kleinste van het merk en produceerd 16lumen SchIjnt tot ong 33 meter ver een perfect (zeer heldere) ronde cirkel. Kost net zoveel als een 2xAA maglite maar is veel kleiner en heeft veel mooier lichtopbrengst. Nadeel is wel dat er lr44batterijen in gaan (knoopjes). Graag beantwoord ik al jullie vragen. Mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Een linkje graag, ik ben te lui om het op te zoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 6 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2012 Een linkje graag, ik ben te lui om het op te zoeken Oké.. Hier is ie dan.. http://www.zweibrueder.com/ENG/produkte/html_highperformance/highperformance_start.php?id=high_per_line Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.