Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze Japanner staat er al een tijdje te kijken en nog niet met pensioen als raam op kiertje staat kan deze wel weer branden sinds ik heb heb heeft die nog niet gebrand of verwarmd hij is klaar voor gebruik inclusief new wick een forse 121 mm diameter 5 kw heat 1 liter firelux blue is 1 liter waterdamp dat mag de pret niet drukken en branden dat ding 

20261007_080929.jpg

• Leuk 1
Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Das een mooie. Ik heb nog een oude Valor die ik zo   nu en dan even aan steek en een kwartiertje laar branden.

ENkel om zeker te weten dat ie het nog goed doet. QLima er in werk hier het beste.

• Leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, dns zei:

Deze Japanner staat er al een tijdje te kijken en nog niet met pensioen als raam op kiertje staat kan deze wel weer branden sinds ik heb heb heeft die nog niet gebrand of verwarmd hij is klaar voor gebruik inclusief new wick een forse 121 mm diameter 5 kw heat 1 liter firelux blue is 1 liter waterdamp dat mag de pret niet drukken en branden dat ding 

20261007_080929.jpg

Beste @Roel ja deze heater heeft ze bijzondere industriële look waardoor deze charmante uitstraling vertoont hij zal zo zijn van 1989 tot circa 1991 deze met ze dubbele clean functie weet deze de vlam goed om te zetten in de naverbrander de vlam moet dus een circuit afleggen voor die pas de ruimte in komt hij weet dus het zwavel koolmonoxide tot nihil te reduceren deze winter zitten we er zekers wel warmpjes bij bezit ook de valor 525T maar is alleen voor zier en heeft niet meer gebrand terwijl de mogelijkheid er zekers voor is qlima zekers goed 1 kan 20l ook doorheen gebrand maar mijn voorkeur firelux blue dit jaar eens de Kingston proberen of groene varianten 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...