Brainfreez Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Hallo, Heeft iemand ervaring met Wijsman boter? Ik kom deze tegen: http://www.atoko.nl/products/1411/hj-wijsman-salted-butter-200g In blik dus dat is mooi maar hoe zit het met de houdbaarheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Toevallig had ik een franse demi sel boter bij mijn conserva.de lading als geschenk, het is erg lekker, roomboter met 4% zout ipv 1% in reguliere. houdbaarheid was een jaartje geloof ik, kheb het blik niet meer het is op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Gelukkig gebruik ik nooit boter. Alleen op oliebasis en dat word boter uiteindelijk nadat ie over de houdbaarheidsdatum is gegaan partieël... Ik kan er helaas niets over vinden qua houdbaarheid over dat specifieke produkt, maar over het algemeen hoor je boter in een koele omgeving te bewaren en kun je het tot wel een jaar nog steeds gebruiken als smeerboter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 Als ik naar de prijs van het artikel en andere artikelen bekijk is het toch flink aan de prijs ondanks dat er geen bezorging kosten worden berekend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anja Geplaatst: 1 december 2012 Delen Geplaatst: 1 december 2012 H.J. Wijsman Salted Butter 200g heeft een houdbaarheid van 8 jaar volgens de producent, na 8 jaar verwachten ze dat het product voedingswaarde gaat verliezen. die 8 jaar is hun verwachting als het product ongekoeld word bewaard. de tht op de verpakking is ruim een jaar. ik hoop dat je hier iets aan hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.