Riko Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Oké stel je krijgt van de overheid een vrijwel ongelimiteerd budget om ons land zo goed mogelijk voor te bereiden op ieder mogelijke noodsituatie, wat zou je doen? Quote
JJ&A Geplaatst: 30 minuten geleden Geplaatst: 30 minuten geleden Aai een mooie vraag, haha hoe kom je er op, ik heb wel een idee, denk dat wij veel gemeen hebben in onze sprankelende fantasieën. Ik zou met zo'n fortuin zorgen dat de mens aan echt voeding kan komen, vol met natuurlijke mineralen die de Hunza's ook tot hun beschikking hadden en zo een zeer krachtig volk waren die geen ziekten of wat dan ook kenden, en ontzettend sterk waren, en heel gelukkig er was geen misdaad geen politie, rechtbanken of gevangenissen nodig, een totaal vredig leven. Met ministerie van volk gezondheid in Engeland heeft artsen en onderzoekers naar de vallei gestuurd, en kwamen met bijzondere gegevens. Ja als ik zoiets zou kunnen bewerkstellen dat zou magistraal zijn. En dan doen we het zo dat jij de eer mag opstrijken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.