zakhooi Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Hoi, Ik heb een paar SMH LINE® Gaspatroon 190g. Daar zit een mengsel van propaan en butaan in. Die heb ik gewoon in de schuur liggen (niet geisoleerde muren) maar vroeg me af of dat goed gaat met vorst. Weet iemand wat het beste is? Ik heb het natuurlijk liever niet in huis zelf als dat niet hoeft. Alvast bedankt voor het meedenken Quote
Roel Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Propaan bevriest pas bij -40 butaan houdt er beneden 4 graden wel mee op. Maar aangezien lpg ook een mengsel is van propaan en butaan zal het bij onze winters nog wel te doen zijn. Quote
yugoos Geplaatst: 44 minuten geleden Geplaatst: 44 minuten geleden bewaren bij lage temperatuur kan geen enkel probleem zijn, echter voor het gebruik zullen de meeste menggas flessen/patronen eerst moeten opwarmen tot boven het vriespunt. het aandeel propaan zal sowieso al laag zijn in menggas patronen omdat de dampdruk anders veel te hoog wordt voor de blikjes (100% propaan is ca 25bar bij 20graden) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.