Secret Prepper Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Mijn Senseo apparaat is kapot gegaan maar heb nog paar zakken pads in de kast liggen. Beetje zonde dus even een testje gedaan, pad in een kopje, kokend water er op en dan even met een lepeltje zitten frutten met die pad. Komt zowaar een best drinkbaar bakkie uit! De crema laag ontbreekt maar valt zeker niet tegen en is misschien wel handiger dan met filter zetten als je maar 1 bakkie wilt en er is geen stroom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Ik heb dat op vakantie ook eens geprobeerd, maar ik vond t niet te pruimen! Nu hebben wij de luxe van een vol automatisch espresso apparaat, dus ligt mn lat misschien wat hoger... Maar als ik zou moeten kiezen, dan koos in altijd oploskoffie als electra-loze koffie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Ouderwetse filter op een termoskan, koffiefilter erin, zakje senseo openknippen, 1 zakje is 1 kopje en lekker laten doorlopen. Gewoon weer lekker bakkie .;o) Kan uiteraard niet op tegen luxe volautomasche espresso, maar in tijd van crisis wel een lekker bakkie. greetz bir Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.