HBVL Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Beste Preppers, Voor de Belgische krant Het Belang Van Limburg zou ik graag een artikel schrijven over preppers in onze provincie. Doel van het stuk is een portret te maken van een aantal Limburgse preppers. Hoe bereiden jullie je voor, en waarop? Hoe kwam je ertoe een prepper te worden? Dergelijke vragen zou ik één of enkelen van jullie graag stellen. Een interview zal ongeveer 30-45 min. duren. Wie zin en tijd heeft hieraan mee te werken kan me altijd contacteren via dit forum. Verdere afspraken kunnen we vervolgens via e-mail of telefoon maken. In ieder geval alvast bedankt! Met hartelijke groeten, Jan (Geplaatst na toestemming van moderator Mr. Gold) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Beste gebruikers, Hier graag alleen zinvolle posts om Jan te helpen anders gaat er een slotje op en worden de posts verwijderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugo Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ik zit in de buurt. En ben zijdelings bezig met het gegeven. Kijk anders eens op mijn site: t-over-leven Als het wat lijkt op wat je zoekt, dan hoor ik het wel? Succes! Hugo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HBVL Geplaatst: 11 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2012 Dag Hugo, Bedankt voor je reactie. Ik stuur je binnenkort een mailtje via je website. Met hartelijke groeten, Jan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.