Rody Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) Dag, Hoe gaan jullie om met het fenomeen vakantie. Mijn familie wil graag op vakantie....ik ben liever thuis bij mn 'voorzorgsmaatregelen'...dat voelt veiliger. Dat is ieder jaar weer een hele strijd. Ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan. groet Rody 11 uren geleden aangepast door Rody Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 50 minuten geleden Geplaatst: 50 minuten geleden 10 uren geleden, Rody zei: vakantie....ik ben liever thuis bij mn 'voorzorgsmaatregelen'...dat voelt veiliger. Oeps...dit klinkt als : hoogste tijd voor een vakantie !!! Zie die gezinsvakantie als een uitgelezen kans voor een jaarlijkse oefening " Overleven buiten de comfortzone". Want je weet vast wel dat kunnen improviseren en aanpassen heel belangrijk is ? En als er iets is dat je tijdens een vakantie moet doen is het dat wel ! Nou,dat zou je dan prima kunnen oefenen ! En dat ook nog eens met het hele gezin , awel das toch zelfs een luxe-situatie ? Inpakken ,wegwezen en vooral genieten zou ik zeggen !! Maar denk erom: gewoon wel leuke gezinsdingen doen he, niet vrouw en kinderen elke dag blikvoer laten eten enzo . Prepper spelen doe je weer gewoon als je terug veilig thuis bent bij je spulletjes..... Ik wens jullie veel fijne vakanties ! 👋 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.