Ga naar inhoud
GENEGEERD

Account verwijderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ik heb vorige week een verzoek gedaan in mijn profiel voor het verwijderen van mijn profiel en data en deze bevesticht tot op heden zie ik dat mijn account nog niet verwijderd is. Zal een van de admins hier zorg voor kunnen dragen?

Bedankt alvast.

aangepast door drempler
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Beste @dremplerIk hoop echt dat je bij ons blijft,

Niet alleen voor mij, maar ook voor je zelf, de wereld omstandigheden veranderen steeds maar weer in negetieve zin, we houden van alle kanten elkaar op de hoogte en we kunnen wijzer worden door het er met elkaar over te schrijven, en dan kijken wat we het beste kunnen doen.

Er zijn zoveel dingen waar we het met elkaar over kunnen hebben, en alles blijft zich ontwikkelen.

Mocht je even wat rust willen, blijf je account hier behouden en kijk één keer even op het forum om te zien over er belangrijke dingen worden besproken, en ga verder met je dingen, vind je dat te vaak kijk dan een keer per etmaal even op het forum, en je blijft bereikbaar voor ons als er wat is dat we contact met je kunnen opnemen.

Heb ik je wat kunnen bepraten, is er iets waar je mee zit kan je mij altijd via de PB bereiken, en je kan ook ons email adres krijgen op tocht een lijntje te behouden, ik meer meer van de kennissen op prepper gebied.

Met een hele hartelijke groet,

Jakob.

Geplaatst:
5 minuten geleden, JJ&A zei:

Beste @dremplerIk hoop echt dat je bij ons blijft,

Niet alleen voor mij, maar ook voor je zelf, de wereld omstandigheden veranderen steeds maar weer in negetieve zin, we houden van alle kanten elkaar op de hoogte en we kunnen wijzer worden door het er met elkaar over te schrijven, en dan kijken wat we het beste kunnen doen.

Er zijn zoveel dingen waar we het met elkaar over kunnen hebben, en alles blijft zich ontwikkelen.

Mocht je even wat rust willen, blijf je account hier behouden en kijk één keer even op het forum om te zien over er belangrijke dingen worden besproken, en ga verder met je dingen, vind je dat te vaak kijk dan een keer per etmaal even op het forum, en je blijft bereikbaar voor ons als er wat is dat we contact met je kunnen opnemen.

Heb ik je wat kunnen bepraten, is er iets waar je mee zit kan je mij altijd via de PB bereiken, en je kan ook ons email adres krijgen op tocht een lijntje te behouden, ik meer meer van de kennissen op prepper gebied.

Met een hele hartelijke groet,

Jakob.

Mocht je toch weg gaan wil ik je hartelijk danken voor je bijdragen die je hebt gedaan, je bent een fijn gewaardeerd lid, mooi aandeeltjes waar ik je iets van je zelf legde, nogmaals hartelijk dank hier voor, en we blijven naar je uitzien.

Dag beste man tot weder contact.

Geplaatst:

Ik heb ook nog even dit weer boven water gehaald, dit is wat je schreef:

hallo allemaal

drempler plaatste een topic in Voorstelronde

Hallo, Ik ben drempler, uit het noorden van het land. Heb me hier aangemeld puur om wat info op te doen.

**** Ben geen hardcore prepper maar, houd gewoon graag wat achter de hand indien nodig. ****

7 december 2024

5 antwoorden

1

En daar wil ik op inhaken.

**** je houd graag wat achter de hand, hoop dat wij dat blijven😃 ****

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...