Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste preppers, 

Vanuit een film-productiehuis ben ik op zoek naar preppers die over hun ervaring met preppen willen delen. Ik ben op zoek naar die prepper die mij alle facetten rondom preppen kan uitleggen. Ben jij diegene of ken je iemand dan hoor ik dat graag! We bevinden ons nu nog in de onderzoeksfase van dit onderwerp, maar ben je geïnteresseerd dan kunnen we een afspraak maken voor een kennismaking. 

Vriendelijke groet, 

Merel 

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)
Op 7-4-2025 om 15:49, Captain zei:

Beste preppers, 

Vanuit een film-productiehuis ben ik op zoek naar preppers die over hun ervaring met preppen willen delen. Ik ben op zoek naar die prepper die mij alle facetten rondom preppen kan uitleggen. Ben jij diegene of ken je iemand dan hoor ik dat graag! We bevinden ons nu nog in de onderzoeksfase van dit onderwerp, maar ben je geïnteresseerd dan kunnen we een afspraak maken voor een kennismaking. 

Vriendelijke groet, 

Merel 

Misschien een handige tip, neem contact op met "Jeroen Klaassen" ook een prepper en eigenaar van, dit forum en van het https://www.prepshop.nl

Het zou leuk zijn als je later je bevindingen hier vermeld.

YouTube · Reformatorisch Dagblad

20,4K+ weergaven · 5 jaar geleden

2:35

Jeroen Klaassen is prepper.

De eigenaar van een webshop in prepartikelen bereidt zich voor op een grote ramp waarbij burgers zich voor ...

aangepast door JJ&A

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...