Rody Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari Situatie: Bug-in! Ik heb (vnl om te luisteren) twee Baofengs UV-B5 (wat mij betreft de best doorontwikkelde Baofeng) om te luisteren en (op laag vermogen) te communiceren wanneer iemand van mijn groep erop uit moet. Ook heb ik een goede president 27MC bak. Dit is een FM bak. Nu overweeg ik om een fullband bak te kopen die alle modulaties aan kan...dus FM/AM en SSB (USB en LSB), maar...........when SHTF en mensen toveren de bakken van zolder tevoorschijn, zul je toch vnl iets op FM kunnen horen denk ik. In de jaren 80 mocht een gewoon bakkie immers nog niet SSB gebruiken... Wat denken jullie...zinvol om een andere bak aan te schaffen met alle modulaties aankan? Of lekker luisteren op mn FM-bak? groet Rody Quote
Roel Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari Ik kies voor het laatste, lekker simpel en robuust. groet Roel Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.