Ga naar inhoud
GENEGEERD

Budget prepper praat


mien zuinig

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn vriezer ligt vol met producten met gele stickers, bij de Jumbo die niet aan mij verdienen hoeft; waarom weet ik niet maar goed, die heeft een jong team en daar gaat veel mis met inkoop, dus veel gele stickers, vorige week had ik twee grote bakken met wit vis voor maar 4 euro, dat gaat heel direct de vriezer in.

 

Ik bedacht me op dat moment, dat ik geen lijstje bijhoud maatmijn voorraad gevuld houd op deze wijze.

 

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha onze koelkast en vriezer is nog geen 500 meter van ons vandaan en de bevoorrading word heel goed bij gehouden, en over stoom en onderhoudswerk hoeven wij ons geen zorgen te maken.

Een stukje werkelijkheid met onderliggende humor.

 

Goed bezig @mien zuinig leuk dat je bij ons bent, je verlevendig het forum, wat kunnen we nog voor jou doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal omschrijven hoe ik woon.

 

Ik woon in een klein appartement, 3 kamers ruimte badkamer en een kei kleine keuken, winning bergruimte.

 

Ik heb een schuur maar maak qua opslag geen gebruik van, ik heb mijn spullen graag in mijn leefomgeving.

 

Ik zou graag minder stoken maar mijn douche is zo fijn🥴.

Ik betaal aan energie 133 euro, volgend jaar gaan we 11 procent omhoog.

 

Ik heb een hondje Dora en een poes Miepie.

Dit leventje bevalt me goed.

Ik zit in de wia daarom een wat lager inkomen, armoede ervaar ik totaal niet.

 

Ik kweek mijn groene uien binnen, kiemgroenten, linzen kun je kiemen maar nog lekkerder groene erwten van hak.

Ik denk dat ik meer een bezigheids prepper ben😄 maar wel erg butget gericht.

Wat je voor mij kunnen doen?

 

Ik zoek gezelligheid en gelijkgestemden, dat is tof die zijn hier.

Ja, hoe gaan jullie om met groenten die je teveel heb of restjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...