Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beste online radio in Nederland

Aanbevolen berichten

Als je op zoek bent naar een goede radiozender, raad ik je zeker RadioQ aan. Je kunt het vinden op https://radioq.com/country/netherlands. De muziekselectie is fantastisch en zeer gevarieerd, van pop tot jazz en alles daar tussenin. Wat ik echt fijn vind, is dat er nauwelijks advertenties zijn, waardoor je echt van de muziek kunt genieten. Bovendien is het super makkelijk om via je mobiel te luisteren, waar je ook bent. De programma’s worden vaak vernieuwd, dus er is altijd iets fris en nieuws te beluisteren. Een geweldige keuze als je van muziek houdt zonder onderbrekingen!

• Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat is zeker een hele goede tip.

Wat jaren misschien aan de late kant we hebben net twee dagen geleden een smartphone gekocht, en moet helemaal uitzoeken hoe ik die moet instellen misschien programmatjes installeren nog helemaal geen idee, dan kunnen we misschien ook wel jou advies uitproberen,

heb je tips ze zijn welkom, net als jij welkom bent bij ons @Johnssson Emari

Hoe heb je dit forum ontdekt en wat heb je met preppen, hoever ben je er al mee, of is dit je prille begin, als je het wilt kan je het schrijven in de topic: https://forum.preppers.nl/forum/9-voorstelronde/

Het schept ook met een een band met ons en kunnen we je ook met dingen helpen, of jij leert ons er weer wat bij elk mens is uniek en heeft zijn eigen ontwikkeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @Johnssson Emari,

Tja zoals ik al schreef ik kom op een voor mij een heel nieuwe ontwikkeling, de eerste smartphone.

En wat voor draadloze oortjes is het beste en wat het verschil hier in geloof dat ACTION ze ook heeft zijn dat ook best wel goeden.

En nog een vraag stel ik luister naar de muziek en plots word er op het toestel naar mijn gebeld word er dan over geschakeld zodra ik de telefoon vrij geef en kan ik dan ook via de oortjes de telefoon beantwoorden en zo met de persoon praten??? en hoe stel je het geluid bij???

Het is niet mijn bedoeling je te overdonderen, want daar voor ben je mij als nieuw lid te belangrijk, maar wil graag zoveel mogelijk te weten komen.

Ik hoop ook dat de smartphone zo is in te stellen dat we nachts ook warmte beelden kunnen zien, en zou je ook zodra er iets van warmte object zoals een dier dat de smartphone tegelijk het beeld vast legt,

tja misschien ga ik nu een stapje of twee te ver.😃😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...