prepper09 Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 ik heb geen idee... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Goeie eerste post, misschien een idee om eerst even voor te stellen zodat we weten wie je bent en dat we je verder kunnen helpen. Welkom op het forum en we helpen je graag verder. Om te beginnen kan je op een vechtsport. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper09 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 ja natuurlijk, ik ben prepper09 ik ben 16 jaar oud. ik dacht stel er gebeurt iets zoals in de serie revolution (zie trailer op youtube). wat doe je dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 http://preppers.nl/forum/forums/7-Voorstelronde dat is de plek waar bijna alle nieuwe preppers zich even voorstellen aan de rest en welkom op het forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper09 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 dank u, maar niemand heeft mijn vraag beantwoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 In mijn optiek kan er zoveel gebeuren dus heb ik me algemeen voorbereid en niet op 1 ding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper09 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 wat voor voorbereidingen heb je dan getroffen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.